obstawianie.jun.pl Strona Główna
 
7 Kolejka - Typy (14-19.06.2018)
      FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Zaloguj   Download   Album   Statystyki     


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Maro
2009-10-19, 21:30
Zasady Gry
Autor Wiadomość
Kenshiro 
Administrator
Admin


Wiek: 37
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 730
Skąd: Katowice
  Wysłany: 2009-10-19, 19:59   Zasady Gry

ZASADY ROZGRYWEK LIGOWYCH !!!


    §1. Prezes PZPN wybiera zestaw meczy do każdej kolejki wraz z datą, godziną i stawkami.
    Typy pobierane są ze stronek:

    Niektóre stawki mogą zostać skorygowane (zaokrąglone w góre bądź w dół) wg uznania prezesa.

    §2. Na Sezon XIX przypada 28 kolejek.Każda kolejka trwa 4-5 dni.
    Kolejka może się przedłużyć jeśli zajdzie konieczność wyboru nowego zestawu w wyniku przełożenia większości meczy lub meczy wybranych przez graczy.

    §3. Każdy gracz wyznacza 3 mecze i w każdym z nich określa jeden z trzech możliwych typów (1 X 2 ). W zależności od wysokości stawki trafionego typu, można zdobyć 1, 2 lub 3 gole. (§4, §5)

    §4. Stawki & Gole

    • Gospodarz :
      • < 1.40 ; 1.80)...................1 Gol
      • < 1.80 ; 2.40)...................2 Gole
      • < 2.40 ; ∞ )......................3 Gole


    • Gość :
      • < 1.50 ; 2.00)...................1 Gol
      • < 2.00 ; 2.60)...................2 Gole
      • < 2.60 ; ∞ )......................3 Gole


    §6. Nie można za nikogo typować meczy, ani wyznaczać osób upoważnionych do typowania za siebie !!! Typy mogą zostać uznane, jeśli gracz poinformuje o problemach, które uniemożliwiają wejście na forum i wybór typów.

    §7. Typy należy postawić przed godziną rozpoczęcia się trzech ostatnich meczy z zestawu.
    Jeżeli do wyboru zostaną 1-2 mecze, gracz ma możliwość zatypowania, jednak jest to traktowane jako Wo, który nie wlicza się do Wo wykluczających z sezonu (§11).
    Stawki za trafione typy w tym przypadku są wliczane do wartości stawek.

    §8. Rywale mogą obstawić ten sam mecz, lecz inny typ. W przypadku, gdy gracze wybiorą ten sam mecz i typ, pierwszeństwo ma gracz który jako pierwszy wysłał/wybrał typy. Drugi gracz ma 1 godz. na korektę swojego typu, jeśli tego nie zrobi otrzymuje 0 goli za dany typ.

    §9. Do czasu rozpoczęcia się pierwszego z wytypowanych meczy przez gospodarza lub gościa można zamienic wszystkie 3 typy do 30 min. od napisania 1 postu. Typy niemusza byc o tej samej wartosci goli.
    Po upływie 30 min. gracz ma mozliwosc jedynie na zmiane jednego typu o identycznej wartości goli.

    §10. Jeżeli gracz wytypuje mecz, który już trwa lub się zakończył (przeoczenie daty i godz. rozpoczęcia), wtedy zmiana tego typu na poprawny będzie akceptowana do 1 godz. od czasu wysłania pierwszego posta. Edycja posta po dłuższym czasie jest równoznaczna z otrzymaniem 0 goli za dany typ.
    Taki sam czas obowiązuje gracza, który postawi typ niezgodnie ze stawkami obowiązującymi dla gościa (mniej niz 1.50).

    §11. Zawodnik, który nie postawi typów w danej kolejce zostaje ukarany walkowerem. W tym przypadku wynik meczu wynosi 3-0 na korzyść rywala, bez względu na ilość zdobytych goli.
    UWAGA: 8x Wo = Wykluczenie z sezonu...

    §12.Gracz, który zostanie wykluczony z sezonu przez otrzymanie 8 x Wo, może grac w następnych sezonach , przy czym jeśli otrzyma 8 x Wo w kolejnym sezonie, zostanie wykluczony na 2 sezony, kolejne wykluczenie eliminuje gracza na 4 sezony itd.

    §13. Jeżeli po zakończeniu kolejki/rundy wytypowany przez gracza mecz zostaje ponownie rozegrany lub z przyczyn nieznanych zostaje objęty walkowerem pod uwagę brany jest wynik pierwszego meczu. W przypadku gdy taka sytuacja ma miejsce w trakcie trwania kolejki lub gdy mecz zostaje odwołany w trakcie trwania kolejki, gracz może podać typ zastępczy (do końca trwania kolejki) o takiej samej ilości goli do zdobycia lub czekać aż zostanie on rozegrany (wtedy zakończy się kolejka). Dotyczy to także sytuacji kiedy gracz nie ma informacji o przełożonym meczu i nie zdąży zmienić na zastępczy.

    Jeżeli przełożony mecz zostanie objęty Wo, prezes poda mecze zstępcze. Czas trwania kolejki zależny jest od typów zastępczych. W przypadku braku podania typu zastępczego gracz otrzymuje 0 goli.

    §14. Nazwy drużyn można zmienić co 5 sezonów. Nazwy nie mogą odwzorowywać istniejących nazw drużyn w światowych ligach.

    §15. Pozycje w tabeli określają kolejno :

    • pkt
    • mecze bezpośrednie
    • statystyka Bramkowa
    • zdobyte gole (B+)
    • ilość wygranych meczy
    • mecz dodatkowy po zakończeniu sezonu (dla 1,2 i 3 miejsca)


    §16. STAWKOWY MISTRZ:

      To gracz, który niezależnie od osiągniętego miejsca w tabeli w ostatniej kolejce posiada największą sumę trafionych stawek.
      UWAGA: Stawki są tylko zliczane z trafionych meczy ligowych. (puchar nie jest brany pod uwage)


    §17. W przypadku gdy chcemy zmienić typ, proszę nie edytować postu tylko napisać kolejny z zastępowanym i nowym typem!!! Czasem mogą być problemy z ustaleniem historii posta .
    Jeśli nie będzie się dało ustalić zastąpionego typu, gracz za ten typ dostanie 0 goli. (bez wymówek, pisanie na gg/sms/mail, że było "xxx vs. xxx typ 2 ")

    §18. Jeżeli dany gracz zostaje wykluczony z powodu otrzymania 8xWo (obojętnie po ilu kolejkach zostanie wykluczony) mecze z tym graczem zostają zaliczone, tzn. nie zwracają się stracone pkt, gole, kolejne mecze z tym graczem są traktowane jako Wo na korzyść rywala pod warunkiem, że rywal postawi typy. W przypadku braku typów rywala mecz traktowany jest jako obustronny Wo, gracz wykluczony obejmuje ostatnie miejsce w tabeli, niezależnie od ilości zdobytych punktów.

    §19. Jeżeli gracz z przyczyn osobistych chciałby przełożyć swój mecz w nadchodzącej kolejce (wyjazd, urlop itd), należy poinformować o tym prezesa (przed rozpoczęciem tej kolejki). Po powrocie zostaną wystawione mecze zastępcze do przełożonego meczu, a po jego rozegraniu zakończy sie kolejka.

    §20.Gracze Którzy zajmą 1 i 2 miejsce po zakończeniu sezonu zagrają w rozgrywkach o
    Superpuchar z zwycięzcami pucharów (Mistrz z zdobywcą Pucharu Ligi a Vice-mistrz z zdobywcą Pucharu). Półfinale i Finale 1 mecz.

    §21. Wzór posta z typami gracza:

      Druzyna A vs. Druzyna B

      La Coruna - Real M. - 2 - 1.80
      Valenciennes - Sochaux - 1 - 2.00
      Inter M. - Barcelona - 1 - 2.00


    stawki nie sa wymagane lecz mile widziane

    w przypadku gdy post gracza A nie bedzie zawierał nazw drużyn, które ze sobą rywalizują, a gracz B postawi taki sam typ co rywal,
    trafiony typ zostanie zaliczony graczowi B.




ZASADY ROZGRYWEK PUCHAROWYCH !!!

    §1. Rundy :
    • Ćwierć Finał
    • Półfinał (mecz i rewanż)
    • Finał.


    §2. Każdy gracz wyznacza 3 mecze i w każdym z nich określa jeden z trzech możliwych typów (1 X 2 ). W zależności od wysokości stawki trafionego typu, można zdobyć 1, 2 lub 3 gole. (§3)

    §3. Stawki & Gole (patrz §4 Zasady Rozgrywek Ligowych)

    §4. Dla wszystkich rund, za wyjątkiem rundy półfinałowej, obowiązuje system zdobywania goli za trafiony typ wg. stawek gościa (§4). Dla rundy półfinałowej przewidziany jest mecz i rewanż, wg. stawek gospodarz – gość.

    §5. Wygrana w półfinale jest zależna od ilości zdobytych goli w 2 meczach. Jako pierwsze porównywana jest suma goli zdobyta w 2 meczach. Następnie porównywane są gole zdobyte przez graczy na wyjazdach. W przypadku takich samych ilości goli, graczy czeka Dogrywka. (§7).

    §6. Jeżeli mecz zakończy się remisem w rundzie wstępnej , 1/8, Ćwierć Finale lub Finale wtedy graczy czeka Dogrywka (§7).

    §7. Dogrywka: Każdy gracz wyznacza 2 mecze i w każdym z nich określa jeden z trzech możliwych typów (1 X 2 ). Jeżeli dogrywka nie rozstrzygnie meczu, wtedy o wygranej decydować będą rzuty karne (§8).

    §8. Rzuty Karne: Gracze wyznaczają po 5 typów , trafiony za 1 gol. W przypadku remisu typujemy kolejne mecze, aż do momentu wyłonienia zwycięzcy.

    §9. Ćwierć Finał - Z pośród 8 drużyn zostają wylosowane 4 pary. Zestaw par w ćwierćfinale zostaje ustalony przez losowanie, realizowane pod ścisłym nadzorem PZPN.

    §10. W rozgrywkach pucharowych obowiązują zasady takie jak w rozgrywkach ligowych (§6 ÷ §11, §13, §17 & §19.).

    §11. Jeżeli gracz otrzyma 1x Wo w w rozgrywkach pucharowych zostaje wykluczony z Pucharu. Walkower nie wlicza się do innych rozgrywek....

    §12.Gracz ktorego przeciwnikiem jest wolny los przechodzi do nastepnej rundy pod warunkiem jak postawi typy .



ZASADY WYTYPUJ WYNIK !!!


    §1. Typowanie dokładnych wyników jednej z wybranych lig, pucharu lub innych realnych rozgrywek.

    §2. Czas trwania jest związany z ilością meczy (terminarzem) w danych rozgrywkach.

    §3. Każdy gracz określa dokładny wynik meczu (max 9 goli dla każdej drużyny).

    §4. Punktowane będą trafione dokładne wyniki meczów oraz trafione typy, wg punktacji:
    - trafiony dokładny wynik = 5 pkt
    - trafiony typ = 2 pkt
    - nietrafiony typ = 0 pkt
    - niezatypowany = "-"

    §5. Znając terminarz rozgrywek gracz może obstawiać systematycznie po 1 meczu lub wiecej meczy, a także można obstawić wszystkie mecze z rozgrywek (np. ktoś wybiera się na wakacje itp.)

    §6. Zatypowane mecze (§5) można w każdej chwili skorygować, przy czym dany mecz max do 3 razy (czyli 4 wysłane wyniki dla jednego meczu).

    §7. Korygować wyniki należy w sposób logiczny, czyli taki żeby zmiana była jasna i klarowna (szczególnie tyczy się to daty i godziny zmiany) oraz widoczna dla innych (nie edytujemy -> tylko cytujemy).

    §8. Jeżeli gracz obstawi mecz który się rozpoczął lub zakończył jest to równoznaczne z brakiem typu ("-").

    §9. Pozycje w tabeli określają kolejno :
    - pkt
    - ilość trafionych wyników
    - ilość trafionych typów
    - ilość nietrafionych typów
    - data i czas wytypowania wyniku

    §10. Typując należy w poście umieścić informacje: nr meczu, nr kolejki, nazwy drużyn i oczywiście wynik.

    §11. Przy zmianie typu umieszczamy informacje : (jak w §10) , stary wynik, nowy wynik.


ZASADY ROZGRYWEK PUCHARU LIGI !!!

    §1. Rundy :

    - Faza grupowa
    - Półfinał (mecz i rewanż)
    - Finał.

    §2. Każdy gracz wyznacza 3 mecze i w każdym z nich określa jeden z trzech możliwych typów (1 X 2 ). W zależności od wysokości stawki trafionego typu, można zdobyć 1, 2 lub 3 gole. (§3)

    §3. Stawki & Gole (patrz §4 Zasady Rozgrywek Ligowych)

    §4. Dla wszystkich rund, za wyjątkiem (finału) , obowiązuje system zdobywania
    goli za trafiony typ wg. stawek gospodarz – gość. W Finale przewidziany jest mecz wg. stawek gościa!!!!

    §5. Wygrana w półfinale i ćwierćfinale jest zależna od ilości zdobytych goli w 2 meczach. Jako pierwsze porównywana jest suma goli zdobyta w 2 meczach. Następnie porównywane są gole zdobyte przez graczy na wyjazdach. W przypadku tych samych ilości goli, graczy czeka Dogrywka. (§7).

    §6. Jeżeli w Finale mecz zakończy się remisem, wtedy graczy czeka Dogrywka (§7).

    §7. Dogrywka: Każdy gracz wyznacza 2 mecze i w każdym z nich określa jeden z trzech możliwych typów (1 X 2 ). Jeżeli dogrywka nie rozstrzygnie meczu, wtedy o wygranej decydować będą rzuty karne (§8).

    §8. Rzuty Karne: Gracze wyznaczają po 5 typów, każdy za 1 gol. W przypadku remisu typujemy kolejne 5 typów, aż do momentu wyłonienia zwycięzcy.

    §9. Faza grupowa - 8 drużyn zostaje podzielone na : 2 grupy po 4 zespoły. Awans do półfinału uzyskają 2 najlepsze zespoły z każdej grup. Łącznie 4 drużyny awansuje - Zestaw par w grupach oraz pary w półfinale zostaje ustalony przez losowanie, realizowane pod ścisłym nadzorem PZPN.

    §10. W rozgrywkach pucharowych obowiązują zasady takie jak w rozgrywkach ligowych (§6 ÷ §11, §13, §17 & §19.).

    §11. Jeżeli liczba Wo otrzymanych przez gracza w rozgrywkach grupowych jest równa połowy meczów (1 Runda) gracz zostaje wykluczony z Pucharu Ligi. Niezależnie od ilości zdobytych punktów, obejmuje on ostatnie miejsce w grupie.

    Jeżeli gracz otrzyma 1x Wo w rozgrywkach pucharowych zostaje wykluczony z Pucharu Ligi. Walkowery nie wliczają się do innych rozgrywek........

    §12. Pozycje w tabeli określają kolejno :

    - pkt
    - mecze bezpośrednie
    - statystyka Bramkowa
    - zdobyte gole (B+)
    - ilość wygranych meczy
    - mecz dodatkowy po zakończeniu grup

    §13. Gracz ktorego przeciwnikiem jest wolny los przechodzi do nastepnej rundy pod warunkiem jak postawi typy .


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


     obstawianie.jun.pl: Jun.pl - darmowe fora     
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group :: c3s Theme © Zarron Media :: modified by Gilu & Vision


Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 13


| | Darmowe fora | Reklama